sze
25

Hello Mindenkinek!

Én Peti vagyok és azért hoztam létre a blogot(hogyha valaki rátalál majd egyszer), hogy az emeberek több zenét ismerejenek meg, legyenek fogékonyabbak a zenére.

Magamról:

Középiskolás vagyok a Nemes Nagy Ágnes Humán szakközépiskolában dráma szakon. Zenélek főleg basszusgitáron és zongorán, de a gitár sem áll messze tőlem. Sokat olvasok főleg szépirodalmat.Kedvenc költőm Rimbaud, kedvenc íróm Tolsztoj. Ha már drámás vagyok akkor a dráma se maradjon ki: kedvenc darabjaim:

Szophoklész: Oidipus király

Arthur Miller: Az ügynök halála

Makszim Gorkij: Éjjeli Menedékhely

Kedvenc zenei stílust nem tudnék mondani, se zenekart max. top 30-at, de az se lenne korrekt.

Na lássuk főleg miből táplálkozom:

Minden zenét amit adnak nekem meghallgatom(1 próbát megér) kívéve a mulatós zenét, azt nem tartom túlságosan jónak.A blogon minden zenei stílus képviseltetni fogja magát: jazz,rock,pop,kuplék,táncdalok,metal,elektronikus meg amit csak akartok.                     Egyaránt foglalkozom magyar lemezekkel és külföldiekkel.A bejegyzések csupán élményalapú beszámolók, ne várjatok semmilyen komoly elemzésre. Szívesen veszem hogyha küldtök nekem akár számcímeket akár lemezeket.

Remélem aki olvassa, és kommentel, és hozzájárul a blog életéhez, jól fogja magát érezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://lemezborze.blog.hu/api/trackback/id/tr281407023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása